کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

مهد

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ق.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییلی عصبانی هستیم ...

احساس میکنم یه زن ناتوانی هستم که از حمایت از بچه ام هم برنمیام....


ماجرا از اونجا شروع شد که دخترم گفت : دو تا دوقلوهای مدیر مهد که امسال پیش دبستانی هستن خوراکی شو ازش گرفتن و گفتن برای خودمون و مامان بابامون..!!! و به دختر من هم چیزی از خوراکی خودش ندادن ...


خوب من خیلی عصبانی شدم و به دخترم گفتم که مامان جون آدم باید قوی باشه .. از حق خودش دفاع کنه .. و تو میتونستی بخشی از خوراکی ات رو اونم اگه خودت دوست داشتی و ازت اجازه گرفتن بهشون بدی و بقیه اش رو برای خودت نگه داری ...


این موند روی دلم ... مدیر مهدشون مدام علاقه مند به تعویض مربی هاست و با مربی های جدید مدام وسایل کیف دخترم جا میموند ... من تذکر میدادم و هیچ اتفاقی نمی افتاد و در نهایت شیشه آب بچه گم شد ...


تمام مدت تابستون هم بچه ها هیج جا اردو و پارک و تفریح نرفتن و همش توی مهد بودن چون مدیرشون به سلامتی بچه سومش رو به دنیا آورده بود ...!!!! (از این زاد و لد های بی تدبیر نفرت دارم)...


تا اینکه دیروز تماس گرفتم مهدشون و با مدیرشون صحبت کردم ولی به نظر خودم خیلی خوب موارد رو بهش گوشزد نکردم و اونم اشتباهاتش رو قبول نکرد (شاید چون خیلی با نرمی صحبت کردم اینطوری شد و باید با شدت بیشتری حرف میزدم ) ..در نهایت خیلی ناراحتم ...

حالا تصمیم دارم مهدش رو عوض کنم ... خودش تا حدودی به مهدش راضی هست ولی من پرسنل جدیدش خیلی به دلم نیست ...

یه مهد دیدم و یه روز هم رفت .. ولی خیلی خوشش نیومد .. حالا موندم بره مهد خودش ؟؟؟ ببرمش مهد جدید ؟؟؟ ولی خودم همش دارم حرص میخورم ... 


استخاره گرفتم خوب اومد ... همسری هم راضی هست برای تعویض مهدش ...


ولی خودم هنوز به تصمیم قاطع نرسیدم ..

  • زهرا مهربون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">