کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

بابا

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰ ق.ظ

دو ماه گذشته همش گرفتار بابا و عمل های بابا بودیم..

یعنی ایتقدر سخت بود که حد و اندازه نداشت...

همش بیمارستان، پذیرش ، بستری ، عمل، نگهداری، مراقبت های بعد از عمل و ...

کارهای اداره با این ساعت های مزخرف 6 صبح تا یک از یه طرف که مثل جنازه بودم از خستگی و خواب آلودگی بعد هم شوهر و بچه و خونه و زندگی و رسیدگی به بابا و غرغر های همسر و دخترم و گاها دعوا که چرا میری؟ بسه دیگه و ....

حسابی کسل و غمزده ام کرد.

و این عمل ها همچنان ادامه داره و تمومی هم گویا نداره..

از اون طرف مامان هم اظافه شده و قشنگ داره پوست منو خواهری کنده میشه..

پدر و مادر خیلی عزیز میشن و مریضی شون خیلی آدم رو ناراحت میکنه..

ولی باید خودشون هم کمک کنند برای بهترین شدن وضعیت، مامان که همش آه و نال میکنه و افسرده شده و همش میخوابه و تمام روحیه مون رو خراب میکنه دکتر هم رفته ولی هیییییییییییییییییییییییچ تغییر محسوسی نداشته.

دلم مسافرت میخواد که هنوز مرخصی های همسری جور نشده ..

از اون طرف اون یکی خواهری رفته حج تمتع می ترسم مرخصی هامون برای سفر با اومدن اون همراه بشه ما بریم اون بیاد خیلی بد میشه..

در هر صورت باید به خودم قول بدم تا جوان هستم اگر هر مشکلی دارم برم درمان کنم تا وقتی پیر میشم برای بچه ام دردسر درست نکنم..

بابا هم وقتی جوان تر بود اگر  به حرفامون گوش کرده بود و عمل هاشو انجام داده بود تو پیری به این مشکلات دچار نمی شد.

 

حالا یه چند روزی هست سرم درد میکنه .. باید یه دکتر اعصاب برم..

جالبه پوست سرم خیلی درد میکنه.. موهام درد میکنه..

برم ببینم چه خبره..

 

و این دلتنگی های مداوم مرا کشششششششششششششت ..

این ماه یه دستبند خوشگل هم برای خودم خریدم شد دومین پس انداز بعد از فروختن تمام طلاها و پس اندازهام در اسفندماه 1401

انشالله خدا بهم برکت بده بتونم دوباره طلا برای خودم بخرم.

 

  • زهرا مهربون

نظرات  (۱)

  • محمد محمدیان
  • خدا انشالله بیمار شما رو شفا بده 

    و خدا حالتون رو خوب کنه 

    واینکه پس اندازه های شما روزبروز بیشتر بشه 

    پاسخ:
    از لطف و محبت شما بسیار سپاسگزارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">