کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

لباس

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ

خوب هفته گذشته بعد از اون روز پر استرس که دیرم شده بود و سویچ مونده بود توی ماشین گذشت تا روز چهارشنبه که عصری مادرشوهر زنگ زد و گفت برای دخترم لباس خریده و داره میاد... خدا رو شکر خونه مرتب و تمیز بود و دخترم هم تمیییییز...

بله اومد و یه کم صحبت کردیم و پذیرایی کردم بعدش ما هم حاضر شدیم و اول مادرشوهر رو رسونیدم خونش و بعدش ما هم شام رفتیم خونه مامانم.... برای دخترم یه بلوز و شلوار صورتی خرگوشی خریده بود..

پنج شنبه هم به تمیزکاری و پارک رفتن و بازار گذشت همسری به خاطر ارتقائی که گرفته بود قرار بود به من شیرینی بده که من تقاضای ریمل و رژ لب کردم که رفتیم و برام خرید... بعد اومدیم خونه و شام و فیلم و خواب...

جمعه عصر پدر شوهر تماس گرفت که کجایین؟؟؟ گفتیم خونه..!!! گفت سر کوچتون هستم..!!! برامون کارت تولد نوه عموی همسری رو آورد...و برای دخترم هم جار رو برقی اسباب بازی خریده بود... بعد از پذیرایی به اتفاق رفتیم پارک و دخترم حسابی با بابابزرگ و بابا جونی اش بازی کرد و بعد هم پیاده برگشتیم...

دیشب هم بابا اومد در ماشین ظرفشویی ام رو برام عوض کرد و هرچی اصرار کردم شام بمونه نموند و رفت...


به ادامه کتاب میپردازیم..

نیازهای جنسی:

دومین نیاز اساسی مردان، نیاز جنسی آنان است، زیرا نیاز جنسی، کشش طبیعی و قوی است که اگر به خوبی و دو طرفه ارضاء شود به سلامت جسم، آرامش روان و افزایش پاکی و پارسایی می انجامد، افزون بر اینها باعث افزایش محبت و صمیمت بین زن و شوهر می شود.

از این رو همسران نه تنها نباید از این واقعیت غافل شوند، بلکه ضروری است با افزایش آگاهی و مهارت های لازم که از منابع علمی گرفته شده استو با بها دادن به این غریزه مهم و خدادای به ارضای سالم آن بپردازند و اگر مشکلی در این زمینه برای هر کدامشان پیش آمد، بدون واهمه و پرده پوشی آن را با متخصصان باتجربه در میان بگذارند.

پس بر زن واجب است که در مسائل جنسی همواره و در هر شرایطی (جز در موارد حرام) خود را در اختیار شوهرش قرار دهد و او را منع نکند.


امام صادق (ع) فرمودند:

بهترین زنان شما زنی است که هر گاه با شوهرش خلوت گزیند، زره شرم و حیا از تن درآورد و هر گاه از خانه خارج شود زره حیا بر تن کند.

یعنی در حال خلوت با شوهر، هر گونه ظرافت کاری و عشوه گری برای زن جایز بلکه ارجح است، حتی بهترین زن مسلمان  زنی است که در زمان خلوت با شوهرش، خوش زبان و شیرین حرکات باشد.

آن چیزی که زن را در ردیف بهترین زنان مسلمان قرار می دهد همین است که بتواند این دو حالت متناقض را در وجود خود حفظ کند:

- در حالت خلوت با شوهر کاملا حیا و خجالت را کنار بگذارد

- و تا از خلوت خانه بیرون آمد، لباس حیا بر تن کند و مجسمه عفت و وقار باشد.

بر پایه برخی تحقیقات، در ایران، دست کم 50 درصد طلاق هایی که در دادگاه خانواده به بهانه های گوناگون صورت می پذیرد، ریشه در مسائل جنسی دارد و به تجربه ثابت شده است که در خانواده هایی که مشکلات جنسی زوج ها برطرف شده، احتمال کاهش مشکلات خانواده افزایش یافته است.

امام صادق (ع) به روایت از حضرت محمد(ص) فرمودند:

زنی که شوهرش او را برای برخی نیازها (امور جنسی ) می طلبد و او همچنان معطل می کند و تأخیر میاندازد تا شوهرش به خواب میرود، این زن تا بیدار شدن شوهر مورد لعنت فرشتگان است.

امام باقر (ع) فرمودند:

پیامبر خدا (ص) به زنان می فرمودند: نمازتان را طولانی نسازید تا شوهرانتان را از خویش بازدارید.




  • زهرا مهربون

نظرات  (۱)

  • محمد محمدیان
  • مولا جان! قسم به بقیع! قسم به فجر! قسم به اولین سپیده عدالت، که معجزه مهدوی(علیه‏السلام) به وقوع خواهد پیوست و آستان کبریایی تو برای همیشه؛ در آغوش آرزومندان خواهد بود!
    ما را بگیر دست، که از پا افتاده‏ایم آقا! به حق تربت پنهان مادرت(علیهاالسلام) !

     

    – چگونه مویه نکنم؟! در سوگ مولایی که عظمت نامش، آسمان را به تواضع وامی‏دارد! چگونه به این اشک‏های ناقابل بسنده کنم، که وسعت مصیبتت، فراتر از ادراک خاکیِ ما ناسوتیان است!

     

    – صدای گریه می‏آید! … صدای ضجه فرشتگان!

    بقیع، امشب دوباره، در خاک تو خورشیدی خواهد دمید و ستاره‏ای به آسمان خواهد شتافت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">