کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

کالسکه

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ب.ظ

دوشنبه همسری برام فلافل گرفت و آورد و کلی بهم مزه داد... برای خودش هم دو تا پیراهن مردونه سورمه ای مناسب کارش خریده بود که نسبت به قیمتش واقعا عالی بود... همسری گوشی ساده دوربین دار داشت و مدت ها بود دلش گوشی تاچی میخواست... منم که ال سی دی گوشیم شکسته بود و داده بودمش تعمیر و روکش ضربه گیر هم برام انداخته بود رو فروختم به همسری و گوشیش رو هم گرفتم که بفروشم.. عصری رفتیم بازار و فروشنده موبایل که دوست همسری هست گفت: خاااااااااااااااااانوم این گوشی حیفه و امکاناتش خیلی بالاست اگر بخوای همین رو با امکانات کمتر بگیری باید سه برابر این پول بدی...!!! لذا همسری گوشی من رو پس داد و برای خودش LG گرفت که اونم خیلی خوبه... سر راه رفتیم بازار و من انبه، توت فرنگی، بلال، تخم غاز خریدم (البته به حساب همسری)

اومدیم خونه و من شام ماهی درست کردم که عاااااااااااااااالی شد....

سه شنبه باز هم جلسه داشتیم و هززززززززززززار تا کار که انجام دادم ....به سلامتی ساعت 5 تشریف بردم خونه مامان البته سر راه ناخون گیر- مسواک انگشتی و خمیردندان کودک هم گرفتم ... همسری سر کار بود مامان هم مهمون داشت... گفت شام بمون ولی من نموندم و کالسکه دخترم رو برداشتم و پیاده اومیدم خونه... خیلی به هر دو مون خوش گذشت و سر راه برای دخترم ذرت بوداده گرفتم...

دیروز تو هانی شف دستور درست کردن قارچ پلو رو خونده بودم که رفتم کنسرو ذرت  با تخمه و کرانچی گرفتم و رفتیم خونه و سریع یه قارچ پلو عاااااااااالی درست کردم که واقعا بینظیر شد... مخصوصا اون زعفران دم شده که آخر بهش اظافه میشه طعم و بوش رو عااااااااااااااااااالی میکنه...

امروز هم کارهام رو انجام دادم.. ناهارم رو خوردم و الان میخوام برم ظرف های ناهارمو بشورم... عصری با همسری میخوایم بریم برای دم آشپزخونه گلیم بخریم چون گلیم قبلی رو انداختیم اتاق خواب و خیلی قشنگ شد...

جمعه ناهار هم خونه دوست و همکار سابقم سفره نذر صلوات دعوت هستم به صرف آش... از الان مشکل چی بپوشم دارم...!!!

راستی با پاداش ها و مابه تفاوت حقوق فروردین ماه رفتم برای خودم یه النگوی خوشگل خریدم...

چقدر گذاشتن عکس همسر در زمینه گوشی باعث دلتنگی و افزایش عشق میشه...!!! الان دو روزه این کار و کردم همش دلم برای همسری تنگ میشه و دوست دارم عکسش رو نگاه کنم...

برای همسرم

قشنگ ترین لحظه...

لحظه ی بوسیدن گونه کسیه که

قلبش سند خورده به نامت...


  • زهرا مهربون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">