کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

اربعین

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ق.ظ


در مدرسه ی کربلا ، کودکان به چشم خود دیدند که بابا دو بخــــش است:

بخشی در صحـــــرا ، بخشـــی بر بالایٍ نیــــزه ...

اما اینکـــه عمــــو چند بخش است را فقـط بــابـــا می دانــد ...


السلام علیک یا باب الحوائج ، یا قمر بنی هاشم

السلام علیک یا علمدار حسین  و سپهسالار کربلا

السلام علیک یا سقّای طفلان

سلام بر تو ای سمبل وفا، صفا، صداقت، شجاعت، مردانگی، دلیری و جوانمردی

السلام علیک یا ابوالفضل العباس
=============================
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

=============================

صلی الله علیک یا أبا عبدالله ...

صلی الله علیک یا أبا عبدالله ...

صلی الله علیک یا أبا عبدالله ...



خوب این مدتی که نبودم داشتم 180 تا پرونده رو بررسی می کردم و ارسال نهایی میکردم و دوباره بعضی هاشون عودت داده می شد و این روند ادامه داشت تا دیروز که از شرشون خلاص شدم...

اما سایر پرونده ها همچنان دارن من رو نگاه میکنن و منم اونا رو نگاه میکنم... سرم بسیار شلوغه و گاها دچار کمبود وقت میشم... در این بین تماس تلفنی و مراجعه حضور نیز خود مزید بر علت می باشد...


باز تعدادی از همکارانم برای اربعین رفتن کربلا و من جا موندم... همسری اجازه نمیده برم و نگرانه مشکلی پیش بیاد خودش هم مرخصی نداره که بتونه با من بیاد... اینقدر غصه خوردم که حد نداشت... هر بار هم که TV زائران اربیعن رو نشون میداد من گریه میکردم ...به ویژه مسلمون هایی که از اروپا و کشورهای دیگه اومده بودن... همش پیش خودم میگفتم اینا از سرزمین های دور اومدن ... اونوقت من نشستم خونه... چه میشه کرد؟؟؟


اربعین مادرشوهری برای پای همسری و چشم دخترم نذر شعله زرد کرده بود که زحمت کشید پخت و ما هم رفتیم ... هم زدیم و من کشیدم توی ظرف ها و با خواهر شوهری تزئین کردیم....

یه قابلمه بزرگ هم به مامانم داد که همسری برد و تحویل داد..

خواهر شوهری جدیدا وارد کار کاشت ناخن شده... خیلی هم مشتری داره... از مرجع تقلید گویا سوال کردن گفته باید قبلش غسل جبیره کنن بعدش هم هر بار برای وضو گرفتن نیت جبیره کنن...!!!!!!!!!!!!!!!!! خو چه کاریه؟؟؟؟ ولی من خیلی به واقعیت داشتن این فتوا مطمئن نیستم...

چقدر بانوان جدیدا دنبال این طور کارها هستن؟؟؟؟

تا الان فکر کنم 20 بار گفته بیا برات مجانی بکارم... ولی من قبول نکردم... به نظرم ناخن تمیز و یه کم بلند و سوهان کشیده خیلی زیبا تره...

حداقل آدم میدونه وضوش قبوله...

این اعتقاد منه .... البته من خیلی شغلش رو قبول ندارم... برخی شغل ها حرام هستن نه اینکه این کار حرام باشه ولی همین که باعث میشه یه نفر به میل خودش کاری کنه که مانع عبادتش بشه به نظر من حرامه....

بگذریم...


هفته گذشته مادرشوهر و پدرشوهری رفتن تهران... خواهر شوهری موند خونه ... منم 5 شنبه بهش زنگ زدم اومد خونه ما.... براش قیمه که خیلی دوست داره درست کردم... شب هم خوابیدن موند پیشمون... فرداش مشتری داشت.. براش صبحانه آماده کردم خورد و همسری رسوندش ... ناهار خونه مامان به صرف کله پاچه دعوت داشتیم... دخترم عاشق این غذا هست... البته دایی هم بود که همسری خیلی باهاشون مشکل داره... از بدو ورود تا هنگام خروج یه کلمه برای رضای خدا با کسی حرف نزد... نتیجه اینکه مامان اینا مهمونی بعدی شون که عمه ام رو دعوت کرده بودن به خاطر اخلاق نامناسب همسری ما رو دعوت نکرد...

خوب من دیشب خیلی عصبانی بودم... هر چی هم سعی کردم آروم باشم.. نتیجه نداشت... ولی باید بیشتر روی خودم کنترل داشته باشم...

توی وبلاگ زن آقا خوندم که نوشته بود: حاج آقا پناهیان گفته زندگی خوب یه جایزه نیست... بلکه برای داشتنش باید تلاش کرد...

خوب من دیروز خیلی موفق نبودم ولی نسبت به قبل به نظر خودم بهتر شدم..


دارم تلاش میکنم توی مسیر اصلی دینداری گام بردارم... به نظرم سخته... یا امام زمان(عج) تو خودت شاهد و ناظر بر اعمالم هستی..میدونی خیلی آدم خاصی با ویژگی های معنوی بارزی نیستم... ولی من چشم به شما دوختم آقا... کمکم کنید...

التماس دعا




  • زهرا مهربون

نظرات  (۵)

باشد بنای خیری
  • زهرا احمدآبادی
  • موفق باشید...

    امام زمان حواسش به هممون هست و همیشه داره کمکمون می کنه...

    انشاءالله به خواسته هاتون می رسید

    راستی بابت حضورتون تو وبلاگم بسیار ممنون

    التماس دعا.


    پاسخ:
    سلام زهرا خانوم گل..
    ممنون از همراهی ات...
    منم خیلی خوشحالم که بهم سر میزنی و برام کامنت میذاری..
  • پرواز سپید
  • سلام
    :)
    از این که به اون شغل فکر کردید خوشم اومد! خیلی خانوم ها  الان بدون فکر به سمت این کار میرن و... فقط مسئله نماز نیست! غسل به گردنون میمونه ووو ناراحت کننده ست!
    پاسخ:
    راستش خجالت کشیدم مورد دوم رو بنویسم...
  • محمد محمدیان
  • خواهر شوهرت چه کار خاکستریی داره !

    کاش کمی جدا از منفعت کمی بیشتر به  نوع کارمون فکر میکردیم که آیا ... ( کلی سوال )
  • خدمتکار حضرت فاطمه سلام الله علیها
  • سلام وبلاگ بسیار خوبی داری
    اگه ب وبلاگ منم بیای خوشحال میشم
    منتظر حضور سبزتون هستیم
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم...از لطفت ممنونم..
    به روی چشم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">