کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

ماشین

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ب.ظ

دیروز از اداره رفتم خونه مامان و چون ناهار نبرده بودم اونجا  استامبولی  خوردم که بسیار خوشمزه بود و  بعد از صرف چایی و تعریف اومدیم خونه... عصری وسایل رو جمع کردیم و رفتیم پارک و دخترم کلی بازی کرد و منم با خانومی که اونجا از قبل با هم دوست شده بودیم تعریف کردیم...

بعدش اومدیم خونه و شام سیب زمینی سرخ شده با همبرگر و خیارشور و قارچ سرخ شده درست کردم که عاااااااااااالی شد و بعد از سریال لیلا خوابیدیم..


امروز صبح هرچی دنبال کیفم گشتم پیداش نکردم و یادم افتاد ای داد بیداد جامونده تو ماشین و سویچ هم داخلش و کیف پول و موبایل و کلید اداره و ... به همسری زنگ زدم و جریان و گفتم که نتیجه ای نداشت ... از پس اندازم یه خورده برداشتم و دست دخترم و گرفتم و رفتم یه تاکسی گرفتم و سوار شدیم و از اون آقا پرسیدم این اطراف کلیدسازی کجاست؟؟؟ گفت برای چی؟؟؟ منم براش گفتم.. گفت الان برمیگردم خودم برات بازش میکنم ما راننده ها حواس نداریم روزی چند بار سویچ میمونه تو ماشین بلدیم چه طوری در رو باز کنیم... هیچی دخترم رو گذاشتم خونه مامان و اول رفتم اداره ساعت زدم و بعد برگشتیم دم ماشین و اون آقا با مهارت خاصی در رو باز کرد و منم علاوه بر کرایه بهش شیرینی هم دادم و سوار شدم و اومدم اداره...

نمیدونم چرا فونت این قسمت درست نشد...


  • زهرا مهربون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">