کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

پارک

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ

دیروز رفتم خونه مامان باز نشستیم چایی خوردیم و تعریف کردیم تا ساعت 4 و بعدش پا شدم و اومدم خونه... مامان دخترم رو برده بود حمام و کلی تمیز شده بود...

اومدیم خونه و توی مسیر پشت چراغ قرمز ها دخترم ماشین هایی که توش نی نی داشت رو نشون می داد و صداشون میزد...

همسری اومده بود و داشت دوش میگرفت... دخترم به محض ورود با شادی رفت و صدا زد بااااباااایی جیگر؟؟؟؟؟ همسری هم در حالی که داشت قند در دلش ذوب میشد جواب داد جااااان بابایی جیگر...!!!! و قربون صدقه ها آغاز شد...

منم سریع خونه رو مرتب کردم و وسایل عصرونه رو آماده کردم و رفتیم پارک .. البته سر راه رفتیم قابلمه مادرشوهری رو که برام ناهار داده بود و بهش بدیم که پدر شوهری تنها بود و خواهر شوهری هم رسید و اونا رو هم با خودمون بردیم پارک... مادرشوهری رفته بود خونه زائو (دخترش)

 بساط رو پهن کردیم و دخترم با بابابزرگ و عمه اش کلی بازی کرد منم چایی و تخمه و هندوانه برده بودم و پفک و چیپس هم همسری خرید...

کلی تعریف کردیم ... ساعت 8 و نیم اومدیم و دخترم همونجا توی ماشین از فرط خستگی خوابش برد...


(پیام بازرگانی: هم اکنون یکی از همکاران آقا برامون شیرینی آورد... به سلامتی عقد کردن...)


اومدیم خونه و تن ماهی با قارچ و شوید و تخم مرغ درست کردم و کنارش هم خیارشور و لیمو ترش گذاشتم که عااااااااااااااااااالی شد و همسری بسیار پسندید که به همراه سنگک تازه تناول شد...

در کنارش تنهایی لیلا رو هم دیدیم... خیلی به نظر مصنوعی میاد.. نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم... انگار همه دارن ادا درمیارن ... یه جوریه... ولی از نظر محتوایی خیلی خوبه..


در اینجا سعی میکنم بخش هایی از کتاب سلسه مباحث سبک زندگی اسلامی راز خوشبختی زنان در کلام معصومین (ع) را عنوان کنم.. (امیدوارم مورد توجه خواهرهای عزیزم قرار بگیره)

اولین و اساسی ترین نیاز مردان، نیاز به اقتدار و استقلال طلبی است، زیرا مردان همیشه به دنبال استقلال و آزادی در زندگی هستند و بر زن روا نیست که روحیه استقلال طلبی مرد را از بین ببرد و او را به مهره ای بی خاصیت و بی تدبیر تبدیل کند.

مرد از اینکه توانا باشد و احساس توانایی کند لذت میبرد؛ لذا اگر شما مشغول کشتن این احساس در مردان هستید، بدانید که در این صورت هیچگاه خوشبخت نخواهید شد.

اگر قدرت مرد را نادیده بگیرید یا از آن انتقاد کنید، بدانید که دیگر پری رویاهایش نخواهید بود، چرا که او به دنبال کسی است که به قدرت هایش ایمان داشته باشد و حتی ضعف هایش را در جهت تقویت توانایی هایش مثبت جلوه دهد.

پس به شوهرتان قدرت دهید، چرا که مرد از اینکه قدرتمند باشد، حظ می برد و در آسمان پیشرفت، اوج می گیرد و شما را نیز همراه خود به رشد و کمال می رساند.

مرد هم زمان می تواند هم مهربان باشد و هم مقتدر. این ویژگی لطف خداوند بوده و با توجه به رسالت مرد در او نهاده شده است. خداوند زن و مرد را برای دو کار متفاوت آفریده است. رسالت زن، تربیت فرزند است و به خاطر تربیت فرزند یک سری ویژگی هایی دارد. رسالت مرد نیز کار، معاش، مدیریت زندگی و حضور در اجتماع است، از آنجا که او در اجتماع با انسان های گوناگونی مواجه می شود، پس باید اقتدار داشته باشد و اگر این اقتدار را نداشته باشدنمی تواند در کارش موفق باشد.

ادامه در پست های بعدی...

  • زهرا مهربون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">