کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

اردوی جهادی

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ

خوب در راستای تغییرات ایجاد شده در مسیر زندگی ام و تلاش برای گام برداشتن در مسیر درست... سعی کردم بهتر رفتار کنم و مواظب همه چیز باشم... البته خیلی موفق نبودم ولی نا امید هم نیستم ... و به الطاف خداوند بسیار امیدوارم...

خوب در این مدت برنامه های مذهبی زیادی و نگاه کردم و به صحبت های زیادی هم از آدم هایی که تغییر کردن گوش دادم که فکر میکنم خیلی موثر بود...


شب جمعه برای دخترم جشن تولد میخوام بگیرم و فقط پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها دعوت هستن... مختصر و مفید...خیلی هم نمیخوام ریخت و پاش کنم.. همه چیز خوب اما جمع و جور... دارم سعی میکنم از اسراف و تبذیر جلوگیری کنم... توی این زمینه به نظر خودم خیلی موفق بودم... و این نه تنها باعث شده پس انداز بیشتری داشته باشم بلکه از داشتن لوازم و لباس و خریدهای غیر ضروری هم جلوگیری شده.. بارها شده از دیدن کمد لباس خلوت ولی کارآمدم کلی خوشحال شدم...!! اینطوری بیشتر میتونم به افراد نیازمند هم کمک کنم...


دخترم خیلی خوشحاله از اینکه قراره براش جشن تولد بگیریم... من و پدرش براش پلاک کعبه گرفتیم... خاله ها اعتراض کردن به دلیل تاخیر در گرفتن تولد لباس هایی که خریدن به بچه کوچیک شده... !!!!!!

از خانواده همسری اطلاع دقیقی در دست نمی باشد...!!!

شنبه توی این برف و سرما اردوی جهادی فرهنگی و درمانی داریم...البته تا الان ارگان هایی که باید همکاری کنن جواب دقیقی به ما ندادن... خدا به خیر بگذورنه توی راه نمونیم... من عاشق این اردوها توی روستاهای محروم هستم...دلم میخواد هر چی در توان داریم رو برای این مردم نجیب و مهربون که با کمترین امکانات زندگی میکنن به کار بگیریم تا شاید گره ای از مشکلات بی شمارشون باز کنیم... همه ما در مقابل همدیگه مسئولیم و اگر خدای نکرده کوتاهی کنیم و باعث بشیم یه نفر فکر کنه کسی حماتیش نمیکنه و از دولت و کشور دلش بگیره ما در مقابل آقا امام زمان (عج) و رهبر عزیزمون سرشکسته و مدیون هستیم... و باید روز قیامت به خاطر کوتاهی هامون جوابگو باشیم...





  • زهرا مهربون

نظرات  (۲)

  • زهرا احمدآبادی
  • چقدر خوب .........

    موفق باشید


    پاسخ:
    ممنونم ...
    مرسی که هستی..
  • پرواز سپید
  • سلام
    تولد دخترتون مارک! :)
    هوای اردوهای جهادی رو داشته باشید! خیلی انسان سازن این اردوها
    قدمهاتون استوار و محکم به سمت خدایی شدن! :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم... حتما دعا کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">