کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

ماه مبارک رمضان

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ب.ظ

ماه مبارک رمضان بر جمیع مسلمانان و روزه داران مبارک باد

خوب اگر بخوام به قمری حساب کنم ... وبلاگم یک ساله شد... یادمه پارسال ماه رمضون بود که وبلاگم رو درست کردم و اولین مطلبم رو توش نوشتم...

هفته پیش من موفق شدم روزهای سه شنبه و چهارشنبه رو پیشواز ماه رمضون برم و روزه بگیرم.. وای خدا که هر چی از مزه چای شیرین و نون پنیر افطار بگم کم گفتم... بعد از افطار دلم میخواد لم بدم یه گوشه ولی باید بلند شم شام رو آماده کنم و به کارهام برسم.. و در این امور هر چی از محبت و کمک خداوند بگم کم گفتم...سحری هم که به قوت خودش باقیه..

خوب روز چهارشنبه پاس گرفتم و یه کم زودتر رفتم چون قرار بود دخترم رو ببرم دکتر کودکان چون تازگی ها احساس میکردم هنگام دفع مشکل داره... هیچی دیگه ساعت 11 بلند شدم و همسری اومد دنبالم و رفتیم دخترم رو بردیم بیمارستان و دکترش دیدش و براش آزمایش نوشت.. البته عصر ها هم مطب هست.. ولی دیگه جونم نمیگرفت عصری بریم.. خلاصه سه عدد ظرف نمونه به من دادن... چشمتون روز بد نبینه از ساعت 12 تا 7 غروب که باید دو تا نمونه رو تحویل میدادم این بچه خودش رو نگه داشته بود و هرچی میگفتیم کارتو بکن میگفت نه....!!!

خوب ایشون کلمه نه رو جدیدا یاد گرفتن و شده بلای جون من... هر چی بهش میگم میگه نه...!!

چون باید همون روز دو تا نمونه تحویل میدادم همش استرس داشتم و روزه هم فشار آورده بود و در نتیجه عصبانی شده بودم... ولی با عصبانیت هم کاری ساخته نبود.. لذا خودم رفتم آشپزی کردم و مأموریت رو به همسری سپردم و ایشون با تلاش های فراوان موفق شد دو تا نمونه رو بگیره و من دیگه خوشحال و خندان شدم...

برای نمونه دوم جمعه و شنبه به هدر رفت و دیروز موفق شدیم...

چقدر این آزمایش ها سخته...!!!

این چند روز هم روال عادی طی شد و قرار شد ساعت های کاری یک ساعت کمتر بشه که با پاس شیرم من یک ساعت و نیم زودتر میرم..

امروز باز هم جلسه داریم... واقعا گذاشتن جلسه توی ماه رمضون مناسب نیست.. ولی رئیس ما گوشش بدهکار نیست...

فکر کن روزگار طولانی، مردم همین بتونن تا غروب دوام بیارن اونوقت ما بکشونیم جلسه اونم کی؟؟ ساعت 2 بعدازظهر...

چه میشه کرد؟؟؟

ختم قرآنم رو هم شروع کردم و انشاءالله خداوند کمکم کنه بتونم تا آخر ماه رمضون تمومش کنم...

جمعه یه برنامه شبکه دو پخش کرد به نام از لاک جیغ تا خدا .... اینقدر عالی بود که رفتم توی سایت آدرسش و پیدا کردم و چند تا از فیلم هاشون رو هم دیدم... کاش دختران و زنان سرزمین ما بتونن همه به معنا و مفهوم واقعی حجاب و لزومش توی زندگی پی ببرن و اجازه ندن اینقدر تهاجم جهانی با داعیه های جدید اونها رو به بازی بگیره. ..این مادران امروز هستن که دختران فردای این سرزمین رو تربیت میکنن و اگر زنان و دختران ما امروز اسلام گرا نباشند و به حجابشان پایبندی نکنند فردا چه کسی میخواهد پوشش مناسب را برای نسل های آینده ارائه کند؟؟؟

میدونید از وقتی مادر شدم و فرزندم هم دختره خیلی بیشتر پی به اهمیت رعایت مسائل اسلامی و به ویژه حجاب و عفاف بردم چون میبینم دخترم داره از من و پدرش تقلید صرف میکنه و هر کاری رو من میکنم اونم انجام میده.. خوب اگر من مادر باتربیت و بافهمی باشم، مسائل دینی و اسلامی و رعایت کنم، به حجابم، کلامم ، نگاهم و ... توجه کنم... مطمئنا دخترم هم از من الگوپذیری میکنه... و میتونم بگم 70 درصد شبیه من میشه...

دلم میخواد دخترم سرباز امام زمان (عج) و یا مادر سرباز امام زمان(عج) باشه.. و این روال تا قیامت ادامه پیدا کنه... دلم میخواد دخترم برام باقیات و صالحات باشه...

روایت داریم روز قیامت یه بچه هایی رو میارم دم جهنم و اونا وارد جهنم نمیشن و میگن: اول باید پدر و مادرهای ما رو بیارید و داخل آتش بیاندازید چون اونها ما رو به اعمال نیک و خداپرستی هدایت نکردن و راه سعادت رو به ما نشون ندادن..

خدا به همه ما رحم کنه و ماه رمضون رو ماه قبولی توبه هامون قرار بده..






  • زهرا مهربون

نظرات  (۳)

  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
  • محمد محمدیان
  • ماه مبارک رمضان  بر شما نیز مبارک باشه
  • محمد محمدیان
  • فلسفه روزه
    قال الصادق علیه السلام:

    انما فرض الله الصیام لیستوى به الغنى و الفقیر.

    امام صادق علیه السلام فرمود:

    خداوند روزه را واجب کرده تا بدین وسیله دارا و ندار (غنى و فقیر) مساوى گردند.

    من لا یحضره الفقیه، ج 2 ص 43، ح 1

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">