کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

سیزه بدر

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ق.ظ

سیزه بدر با مامان اینا بودیم از اونجا که ما طبقه چهارم و تک واحدی هستیم و پشت بام برای ما محسوب میشه و چشم انداز فوق العاده ای داره قرار شد مراسم ناهار روی پشت بام ما ولی مهمون مامان اینا برگزار بشه... لذا بر خلاف اصرار من که دیگه ظرف  با خودتون نیارید... از شیر مرغ تا جون آدمیزاد و حتی قاشق و چنگال و نمکدان .... میوه و ... رو با خودشون آورده بودن که یه وقت من به زحمت نیافتم...!!! همسری سر کار بود و من خودم رفتم پشت بوم رو تمیز کردم و چادر رو زدم و همسری که اومد بساط جوجه برقرار شد و بعدش همسری با دوستاش رفت بیرون و منم با مامان اینا رفتیم یکی از شهرستان های اطراف و به حساب بابا خرید کردیم و من یه ظرف پایه دار فیروزه ای برای شیرینی یا شکلات خریدم به همراه خیار شور و شور ترشی (آخه کارخونه و دفتر فروشش اونجا بود) و شام رفتم خونه بابا و آخر شب بابا منو رسوند خونه و همسری ساعت 12 شب اومد...

دیروز رو هم سر کار نرفت و موند خونه... حالش خیلی خوب نبود.. منم برای شام ماکارونی و برای ناهار امروز خورشت کرفس درست کردم و توی ظرف غذای جدیدم ناهارم رو آوردم...

صبح هم با همکارها عید مبارکی کردیم و همه به ویژه آقایون کت و شلوارهای تازه شون رو پوشیدن و ادکلن زدن و حتی اخموهاشون هم خوش اخلاقن و میخندن... انشاءالله طی روزهای آتی این روال ادامه پیدا کنه.. من لباس های قبلی ام رو پوشیدم...

وااااااااااااااااااااااااای خدای من این بانوان روستایی ماشاءالله چقدر طلا دارن...!! دلم خواست...!! سیزده بدر همش داشتم به این فکر میکردم که اینها عقل دارن و پول هاشون رو طلا میخرن و ما عقل نداریم که پول هامون رو صرف خرید اجناس به درد نخور میکنیم...

لذا از امروز پس انداز برای پرداخت قرض ها و خرید طلا آغاز میشود...!!!

راستی به دلیل سرد بودن هوا من سبزه گره نزدم و ناخون هم نگرفتم... !!!


  • زهرا مهربون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">