کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

رو مبلی

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ق.ظ

شنبه بعد از اداره با همسری رفتیم بازار و من از دوست قدیمی بابا که پارچه فروشی خیلی خوبی داره و واقعا با ایمان و با انصافه پارچه رو مبلی خوشگل... رومیزی ترمه و دستمال آشپزخونه خریدم.. همون جا یه پارچه چادری تو خونگی هم چشمم رو گرفت و با سلیقه همسری یه رنگ خوشگلش رو انتخاب کردم و خریدم ... دخترم تو مغازه با همه دوست شده بود و حاج آقای فروشنده مدام به اون و بقیه حاضرین جهت خرید پارچه شکلات میداد!!! چون دخترم مدام نشونش میداد و میگفت: عموووووووووو!!!

بعدش اومدیم بیرون و کاهو و گوجه گرفتیم و چون دخترم به میوه ها علاقه نشون میداد آقای میوه فروش از روی محبت سعی میکرد یه میوه نشسته رو بده دخترم بخوره!!! از ما اصرار که نمیخوایم... از اون هم اصرار که باید بگیرید... این وسط دخترم هم چسبیده بود به آقاهه... !!! با کلی خواهش و تمنا اون میوه رو نگرفتیم و ازش هم عذرخواهی کردیم که یه وقت دلخور نشه....!!!

دخترم و گذاشتیم توی کالسکه و رفتیم که آجیل بگیریم ولی چون خیابون ها خیلی شلوغ بود عبور با کالسکه امکان نداشت لذا برگشتیم و من بادوم زمینی پوست دار دلم خواست که همسری زحمت کشید و خرید... خیلی خوش گذشت..!!!

از اونجا رفتیم فروشگاه وسایل پلاستیکی و من دو عدد کفپوش کابینت خریدم با اسکاج و بعدش سیب زمینی و پیاز و در ادامه به همسری گفتم دوست دارم امشب شام مهمونت کنم...چی دوست داری؟؟؟ و ایشون جواب قطعی نداده بودن... در ادامه مسیر از کنار یه مغازه کله پاچه ای گذشتیم و همسری که عاشق کله پاچه اس چشمانش برق زد ولی روش نشد بگه من کله پاچه میخوام...!! ولی من زود گفتم میخوای کله پاچه مهمونت کنم؟؟ ایشون هم گفت: نه گرون میشه یه چیز ساده میخوریم... دیگه معطلش نکردم و پریدم توی مغازه و یک دست کله پاچه اعلاء سفارش دادم ... قیمتش هم خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوب شد.. یه پرسش اینقدر زیاد بود که علاوه بر شام ... نهار فردا هم کله پاچه داشتیم..!!! واقعا دستش درد نکنه عااااااااااااااااااااااااااااااالی بود....همسری کلی تشکر کرد و دعا نمود که خداوند به رزق و روزی ما برکت بدهد...

دیروز هم به انجام کارهای اداره و دوباره تعویض کیس و نصب برنامه های مورد نیاز و ... سر و کله زدن با ارباب رجوع های نالان و ناامید و تشویق برای فرستادن انرژی مثبت و دنبال کردن کارهاشون تا رسیدن به نتیجه مطلوب گذشت....

وقتی رفتم خونه اینقدر خسته بودم که حد و حساب نداشت... یعنی به ندرت این اتفاق می افته ... یه کم تمیزکاری کردم و به همسری گفتم اشکال نداره امشب املت بخوریم؟؟؟ ایشون هم کلی استقبال کرد و من با خیال راحت و آرامش فراوان دراز کشیدم...سریال های مورد علاقه ام با عناوین خانه پدری و اولین انتخاب رو از آی فیلم نگاه کردم.. با همسری چای خوردیم و گپ زدیم و ایشون رفت نون سنگگ تازه و آجیل گرفت و اومد و در تمام این مراحل خوب و آرامش بخش (دخترم خوااااااااااااااااااااااااااااااااب بود)...!!

*

در مورد آجیل تا الان فقط بادام درختی، بادام هندی و پسته خریداری شده..(فندق و تخمه ژاپنی همسری گرفته بود ) که پس داده شد...!!! دوست ندارم...(فندق ها سفتن تخمه ژاپنی هم کلی باید روی شکستنش دقت کنی تازه سفت هم هست و من اغلب پوستش فقط برام میمونه چون مغزش زود خرد میشه.)... عوضش از اون تخمه کدو بزرگ ها هستن که زرد رنگه...خریداری شد و دوست دارم بادوم زمینی پوست دار هم خیلی خوشگل و خوشمزه هست رو هم بهش اضافه کنم...و السلاااااااااااااااام...

*

کلا سعی میکنم اون طور که خودم دوست دارم و راحتم زندگی کنم... خدا رو شکر تا الان هم باب میل کسی رفتار نکردم و یا چون جامعه یه سری موارد رو به صورت ملزومات پذیرفتن من سعی نکردم بر خلاف اعتقادم کاری رو انجام بدم.. (که مثلا عقب نمونم) همچنین عقیده دارم هر چیزی در حد تعادلش زیباست ... حالا من مثل خیلی ها هفت نوع شیرینی و شکلات بذارم مطمئنا جایی رو نمیگیرم ...!! اما اگر به حد تعادل پذیرایی رو مهیا کنم و مابقی پولم رو پس انداز کنم و به زخم زندگی خودم و چند آدم تهی دست بزنم... اون وقت هم دنیا رو دارم و هم آخرت رو...!!! چهار روز دیگه هم اگر خدای نکرده امر خیری یا مشکلی پیش بیاد از پس اندازم استفاده میکنم و دستم رو پیش هر کس و ناکسی دراز نمیکنم...!!!

امیدوارم همه ما بتونیم در روزهای پایانی سال حتما دل تکونی رو هم انجام بدیم...





  • زهرا مهربون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">