کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

روز نوشت

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ب.ظ

دیروز از فروشگاه اداره علاوه بر مایحتاج منزل ماهی و مرغ ارگانیک (مرغ سبز) هم گرفتم و دادم همون جا خوردش کرد...همسری اومد دنبالم و رینگ خوشگلم رو داد و رفتیم دخترم رو برداشتیم و رفتیم خونه... تا رسیدیم اول دخترم رو بردم حمام و خوابوندمش ...بعدش چایی گذاشتم و لباس ها رو ریختم ماشین لباسشویی..

سبزی کوکو رو گذاشتم بیرون و چون ماهی تازه هم گرفته بودم و از قبل سبزی هم تو یخچال داشتم سریع سبزی و خرد کردم و یه سبزی پلو با ماهی عالی برای شام پختم و کو کو سبزی هم برای امروز ناهار درست کردم... لباس ها رو پهن کردم و با همسری چای خوردیم و فیلم دیدم و گل گفتیم و گل شنیدیم... در همین حین مرغ ها رو هم شستم  و فریز کردم  و بال ها و گردن هاشون رو برای همسری سرخ کردم... (خییییییییییلی دوست داره) و بقیه خریدها رو جا به جا کردم...

به همسری هم گفتم که اگر اشکال نداره مامانم اینا رو برای چهارشنبه نهار دعوت کنم... که موافقت کرد و قرار شد بعد از راهپیمایی همه بیایم خونه برای ناهار... بنابراین من باید امشب بیشتر کارهامو انجام بدم...

بعدش برای دخترم سوپ درست کردم و  گذاشتم توی سینگ خنک بشه که همسری حواسش نبود و دستش رو توش شسته بود... خالیش کردم بیرون و دوباره سوپ پختم و با گوشت کوب برقی نازنینم پوره اش کردم که عالی شد..

طعم کوکوسبزی ام هم فوق العاده شد... من توی کوکو سبزیم زرشک، بادام و گردوی آسیاب شده ولی( نه خیلی ریز ) و سیر هم میریزم که عااااااااااالی میشه..

از الان دلم میخواد برم بخورمشون... نان سنگک تازه هم همسری خریده بود که با خودم آوردم...

دیشب خواهر شوهری تماس گرفت و با هم صحبت کردیم و من کلی بهش تبریک گفتم... بعد هم که گوشی رو گذاشتم براش اسفند دود کردم..

شام خوردیم و همسری رفت و آیفون رو خاموش کرد که کسی مزاحمم نشه.. منم دخترم رو خوابوندم و به بقیه کارهام رسیدم و یه کم هم کتاب خوندم...

دیشب خواب میدیم که خودم و مامانم و یه خانوم دیگه که اون موقع یادم بود کیه ولی الان یادم نمیاد رفتیم حرم حضرت معصومه(س) زیارت خیلی حال خوبی بود... امروز هم قراره با همسری بریم برای سنگ های دیوار آشپزخونه روکش بگیریم همسری رنگشون رو دوست نداره... میگه به چوب کابینت ها نمیخوره... 

امیدوارم همه بنده های خدا سالم و شاد باشن..

22 بهمن ماه روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هم بر همه مبارک...


  • زهرا مهربون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">