کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

سه روز دیگه

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ

دیروز که رفتم خونه دخترم تو ماشین خوابش برد... منم رفتم سراغ تمیز کردن خونه رفتم و حسابی سابیدم و لباس های دخترم رو شستم و شامم هم درست کردم که خانوم بیدار شدن و مثل همیشه همش از پای من میگرفت که نرم جایی!! اصلا نمیذاره حتی برم آشپزخونه... همش دنبالمه و مدام هم با دستش اطراف رو نشون میده و میگه نی نی .... یعنی اونها رو بده به من!!! اگر کتاب بخونم میاد و یه کاری میکنه من به اون توجه کنم.. باید براش بیشتر وقت بذارم..

دیشب همسری زنگ زد به خریدار خونمون ازش تا 10 بهمن مهلت خواست که گفت نه...!!!  ما 20 عروسیمونه...من خونه مو 5 می خوام... حالا من باید تا روز جمعه اسباب کشی کنم... یعنی فاجعه...

  • زهرا مهربون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">