کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

رئیس

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ب.ظ

رئیس خوب و مهربان ما امروز یه پست خلیل عااااااالی گرفت و دیگه مدت زیادی پیش ما نمیمونه...و من بسیار ناراحتم...حالا باید کارها رو جمع و جور کنیم و منتظر رئیس جدید باشیم و این بسیار غم انگیزه... امیدوارم رئیس خوبی برامون بیاد که هم مهربون باشه هم با فهم و درک...

دیگه اینکه خیلی دلم گرفته و هر کاری هم میکنم اصلا باز نمیشه... یه عالمه هم کار مونده دارم که باید با دستور رئیس انجام بشه و ایشون خیلی سرشون شلوغه و کارها روی هم انباشته شده...

مامانم میگه من برای اسباب کشی خونه جدیدت نمیام حال روحی مساعدی ندارم.. گفتم باشه عزیزم نیا مادر شوهرم اینا هستن..اصلا شایدم به اونها هم نگفتم و خودمون دو تا اسباب کشی کردیم... باید در موردش فکر کنم...

پنج شنبه مادرشوهرم زنگ زد حالمو پرسید و گفت دلم براتون تنگ شده ... منم برای جمعه ناهار دعوتسون کردم به صرف زرشک پلو با مرغ که عااااالی شده بود به طوری که اصلا غذا نموند... بعد هم ظرف ها رو شستم و خشک کردم و آشپزخونه رو مرتب کردم و بعد از صرف چای و میوه پدرشوهری پیشنهاد داد بریم خونمون رو ببینیم.. ما هم شال و کلاه کردیم و رفتیم...مادرشوهرم تاخحالا خونهمون رو ندیده بود و بسیار خوشحال شد و گفت عااااااااااااااااااااااااالیه.. بعد هم گفت.. عروس گلم خونه شما خونه امیدمونه و کلی دعامون کرد....

دیروز هم سفارش و قیمت پرده رو تموم کردیم با همسری.. یه خورده هم بد اخلاقی کردیم و من هوس جیگر کردم همسری برام خرید و بعدش رفتم خونه مامانم همسری هم رفت سر ساختمون و شب اومد دنبالمون و رفتیم خونه و شام خوردیم و خوابیدم.. اینقدر خسته بودم که آشپزخونه ام همینطوری مونده امروز باید یه تمیزکاری حسابی بکنم...لباس های دخترم هم باید بشورم... اصلا هم درس نخوندم..

فقط امیداورم به این زودی ها اداره ازمون امتحان نگیره...




  • زهرا مهربون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">