کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

عزاداری

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ق.ظ

شیرخواران هم با حضرت علی اصغر(ع) هم صدا شدند......

دیروز صبح به همراه همکار و دوست خیلی خوبم که اونم یه پسر خشوگل کوچولوی یک سال و نیم داره و مامانم رفتیم همایش شیرخوارگان حسینی اینقدر شلوغ بود که حد نداشت با اینکه صبح زود رفتیم اما دو سوم مجلس پر شده بود ما هم سریع یه جا پیدا کردیم و نشستیم و زیارت عاشورا خوندیم و نوحه سرایی گوش دادیم و کلی گریه کردیم.. از بچه ها عکس گرفتیم.. به بچه ها خوراکی دادیم خودمون هم خوردیم و تازه جوراب نذر شده هم به دخترم دادن.. و در نهایت اومدیم خونه مامانم.. نهار خوردیم و همسری اومد دنبالم و رفتیم خونه شب قرار بود بریم هیئت بابا.. تا رسیدیم خونه من و دخترم و همسری خوابیدیم تا ساعت 6 بعد بیدار شدیم و نماز خوندیم و من و دخترم حاضر شدیم هر چی گفتم به همسری بیا بریم گفت: نه!! من روم نمیشه از اول دهه نیومدم پارسال هم نتونستم برم حالا میگن برای شام اومده..گفتم عزیزم همه میدونن تو کارت شیفتیه... گفت نه!!! می رسونمت خونه مامانت با اونا برو.. ما رو رسوند و خودش رفت خونه ما هم رفتیم هیئت مجلس زنانه بسیار گرم و شلوغ بود لذا دخترم مدام گریه و بی تابی می کرد.. و در این حین خاله و مادربزرگش هم مدام نظر میدادن که چی کار کن با حالت دعوا.. خلاصه اومدیم بیرون و دخترم حالش خوب شد و کلی عکس گرفتیم و تعارفمون کردن برای شام.. عاشق غذاهای حاج محمودم.. غذا رو که گرفتم یه خوردشو خوردم و بقیه شو گذاشتم برای همسری چون دلم نیومد همسری غذای نذری نخوره.. بعد خواهرم منو رسوند خونمون و رفتن .. چند روز گذشته هم تشریف بردم موهام و عسلی کردم و فر گذاشتم که اولش عالی بود ولی الان موهام داره باز میشه...و من نمیدونم باید چه کار کنم؟؟؟ از روز تاسوعا هم هیئت های فامیل داره شروع میشه و من موندم با این موهای افشون پریشون چی کار کنم؟؟؟

امیدوارم عزاداری های همه مقبول درگاه حق باشه...

التماس دعا

  • زهرا مهربون

نظرات  (۲)

زیبا نوشتی عالیه ممنون
پاسخ:
سلام..از لطف شما سپاسگزارم
السلام علیک یا ابا عبدالله


با مطــــــلـــــب  پیامک شهادت حضرت علی اصغر (ع) به روزم


عزاداری هاتون قبول درگاه الهی باشد .........




پاسخ:
سلام روز بخیر
عزاداری های شما هم مقبول درگاه حق
التماس دعا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">