کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

ماموریت

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

همسری اولش خیلی رفتارهای بدی داشت ولی در نهایت روزهای آخر مدام اظهار بیقراری و بی تابی میکرد تا جایی که برام شعرهای عاشقونه خوند و حتی قطره های اشکی نیز در فراغ من ریخت.. و اینها برای من رفتن تا اوج بود .. چون میدیدم همسر سرد و مغرورم انگار دوستم داره!!!!

من چمدونم رو بستم و صبح با دخترم گذاشتم خونه مامان و پیش به سوی اداره.. بسیار روز شلوغی بود یکی از مقامات ارشد کشور قرار بازدید از جایی رو داشت و من باید تمام و کمال در اختیار اداره بودم.. بالاخره بعد از کلی اضطراب و استرس کارها به خوبی انجام شد.. در حالی که من دقیقا سه روز داشتم بدو بدو می کردم و جان فشانی تا جایی بود که پاشنه کفشم شکست...

به خاطر همین عصر روز قبل از بازدید مقام محترم و رفتنم به ماموریت با همسری تشریف بردم و یه جفت کفش چرم اعلاء خریدم.. بالاخره کارها انجام شد و من سریع رفتم خونه مامان و ناهار خوردم و حرکت کردم.. غروب رسیدم به شهر مورد نظر و حرکت به سمت هتل.. عالی بود با یه خانوم شیرازی هم اتاقی شدیم و بقیه همکارها هم از سراسر کشور اومدن که در جمع 6 تا خانوم بودیم و همه هم خوش اخلاق و مهربون..عالی بود .. ماموریت فشرده و خسته کننده بود ولی بعدش که برمیگشتیم هتل اینقدر بهمون خوش میگذشت که حد نداشت ... یه روز که با همکارا رفتیم خرید من یه مانتوی فرم اداری بسسسسسسسسسسیار شیک خریدم ..

ولی هرچی گشتم چیزی برای همسری و دخترم پیدا نکردم... بالاخره روز آخر شد و برگشتیم.. الان که دارم مینویسم دلم برای همشون تنگ شده...

همسری اومد دنبالم و برام هدیه یه جعبه لوازم آرایش به شکل قلب گرفته بود... خیلی خوشگل و باسلیقه... برای دخترم هم عروسک.. سر راه گردو فالی گرفتیم و رفتیم خونه مامان شام اونجا بودیم و بابا برامون مرغ سوخاری گرفته بود..

تو ماشین همسری همش میگفت بدون تو و تنهایی برام خیلی سخته دیگه نرو!!! و من شاخ هام تا آسمون بالا رفت..

دخترم باهام قهر کرده بود و اصلا بغلم نمیومد!! آخر شب باهام دوست شد.. ولی جدایی ازش برام خیلی سخت بود یه روز که برده بودنمون بازدید از یک مکان توریستی من همین که چشمم به بچه هایی افتاد که بغل ماماناشون بودن بغض کردم و حالا گریه نکن کی گریه کن...

تمام عکس های اون روزم با چشم های پف کرده و قرمزه ... خیلی زشت شده ...

این چند روز که برگشتم اصلا حس و حال کار کردن ندارم... همش دلم میخواد بشینم و آهنگ گوش کنم..

امروز هم پاس گرفتم و رفتم دو دست لباس خوشگل مارک برای دخترم گرفتم به همراه یه ساعت مچی خوشگل مارک که کلی تو صفحشون عقربه داره برای همسری و یه ساعت خوشگل مچی و یه ادکلن فوق العاده هم برای خودم خریدم.. و قول دادم که تا آخر ماه دیگه هیچی نخرم.. (البته کادوهای دخترم و همسری به جای سوغاتشونه که نگرفته بودم)...

خدا رو شکر روزگار بر وفق مراد میگذرد.. امیدوارم زندگی همه آدم ها شاد و پر از عشق باشه...

  • زهرا مهربون

نظرات  (۴)

  • مَردی به رنگ زمستان
  • عالیه ...
    ماموریت ، مسافرت ، خرید ... دیدن همکارهای از نقاط مختلف کشور ... کادوی همسر و آشتی دختری ... :)

    همیشه شاد باشید در کنار همسری و دختری ...
    پاسخ:
    سلام روزتون بخیر
    ممنون از همراهی و محبت شما
    امیدوارم همیشه شاد و پر از عشق باشید..
  • جوان شیعه
  • ســـــــــــــــلام بــــــــــــــــزرگـــــــــــــــــــــــــــــوار
     

    اللًّهُـ‗❀__‗ـمَ صَّـ‗❀_ ـلِ عَـ‗_ ❀_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_❀_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__❀ ‗ـَد  
          
     وعَجِّـ‗_❀ _‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_❀ ‗ـم



    ═════════ ೋღ❤ღೋ ════════
    شهادت امام جواد (ع) رو خدمت شما دوستان تسلیت عرض می کنم

    ═════════ ೋღ❤ღೋ ════════


    با مطلب   ۩ـ  ۩ شهادت صاحب جود و بخشش    ۩ـ  ۩ـ به روزم


       

     

    باقی و استوار ، سبــز و جاویدان باشید



     
    ۩ــ۩ـ یا علیــــــــــــــــــــــــــــــــ ۩ــ۩ــ

  • احمد داعی
  • *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



    ســــلام بزرگــــــــــوار




    رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

    أَلا اُخبِرُکُم بِأَهلِ النّارِ؟ کُلُّ عُتُلٍّ جَوّاظٍ مُستَکبِرٍ؛
    آیا شما را از اهل دوزخ آگاه نکنم؟ هر درشتخوىِ خشنِ متکبّر.

    کتاب العین،ج6،ص170



    -------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------

    با مطــــــلـــــب          آفت تکبر و غرور         به روزم

    -------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------





    عاقبت بخیر بشید انشالله

  • محمد فرضی پوریان
  • با سلام مجدد خدمت شما و تشکر از این که به سایت ما سر زدید. تو این سایت می‌تونید مطالب مذهبی و سیاسی مختلفی رو پیدا کنید. ما در گروه خودمون به مباحثی پیرامون اعتقادات می‌پردازیم. شما هر نوع سوالی راجع به اثبات خداوند متعال و اوصاف او، نبوت، معاد، امامت و... داشته باشید می‌تونید از ما بپرسید.

    شما می‌تونید مطالب ما رو حتی بدون ذکر منبع تو وبتون قرار بدید مهم اینه که این مطالب نشر پیدا کنه. 

    حقیر و دوستانم در خدمتتون هستیم.

    پاسخ:
    سلام روزتون بخیر
    از لطفتون سپاسگذارم..
    موفق باشید..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">