کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

تازگی

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ب.ظ

نزدیک به 5 روزه که دارم یه حس تازه و عجیب و تجربه می کنم ...حسی که سال ها بود فراموش شده بود با درست بودن یا غلط بودنش کاری ندارم اونچه اهمیت داره احساس تازه شدن بعد از چندین سال فرسودگیه.. احساس میکنم دوباره برگشتم به سال ها پیش.. خوبه این احساس رو که سال هاست نداشتم و همسری هم برای بودنش هیچ تلاشی نکرد رو دوست دارم..

آخر هفته میریم مسافرت.. امیدوارم سفر خوبی باشه.. من و تعطیلات و خانواده و حس های جدیدی که دلم رو میلرزونه.. این حس اینقدر خوبه که منی که دیگه از اندامم تا حدودی دست کشیده بودم و برام مهم نبود توی دو هفته 3 کیلو کم کردم و این یعنی همه چیز تا حدودی خوبه..

به قول پری.. بازوانی میخواهم که تنگ دربرم گیرند.. اما نه هر بازوانی.. فقط حصار آغوش تو !!

البته شاید مادرشوهر هم یک روز به ما ملحق شوند.. البته من خیلی حساسیت نشون ندادم..

نمیخوام چیزی با خودم ببرم فقط لباس و یه وعده جوجه .. دلم میخواد همونجا تازه خوری کنم.. دلم میخواد این چهار روز فقط فقط فقط لذت ببرم.. همین و بس..

سفارش همسری هم برای جا به جایی در اداره انجام شد اما هنوز نتیجه معلوم نیست.. لطفا دعا کنید..

منم اتاقم رو عوض کردم و به واحد دیگه ای منتقل شدم که عالی و بسیار ساکته اتاقم رو دوست دارم..

دخترم چند روز پیش که رفتیم بیرون پوستش با آفتاب حساسیت گرفت و کهیر پاشید که با دو تا دکتر عوض کردن و مصرف دارو رو به بهبودیه..

دلم یک مزرعه میخواهد.. یک تو.. یک من.. و هوایی که آکنده با عطر نفس های تو باشد..


  • زهرا مهربون

نظرات  (۳)

سلام دوست خوبم - وب بسیار خوبی داری

ما چهار تا دانشجوی رشته کامپیوتر هستیم و برای تامین خرج و مخارج تحصیلمون یک سایت آپلود فایل راه اندازی کردیم ، تا انسانهای شریفی مثل شما فایلهاشونو توش آپلود کنن و سایت بازدید بگیره و بتونیم تبلیغات و درآمدزایی کنیم .

ما به حمایت امثال شما نیازمندیم لطفا سری به سایت ما بزنید و اگر لایق دیدید از سایت ما استفاده کنید .

http://megauplod.ir
پاسخ:
سلام روزتون بخیر
ممنون از محبتتون چشم حتما به شما سر می زنم



ســـــــــــــــلام علــــــــــــیـــــــکــــــــــــم
 
 

اللًّهُـ‗❀__‗ـمَ صَّـ‗❀_ ـلِ عَـ‗_ ❀_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_❀_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__❀ ‗ـَد  
      
 وعَجِّـ‗_❀ _‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_❀ ‗ـم




حاج آقا دولابی:

لُب اخلاق دو کلمه است:
مرنج و مرنجان
.
.
.
.
.
.
.
به عمل کار براید.....





با مطلب (چالش سطل یخ یا غرق شدن در جهالت) به روزم






   ۩ التمـــــــ۩ـــــــــاس دعـــ۩ــــــا  ۩
     

پاسخ:
سلام روزتون بخیر ممنون که به من سر میزنید و برام پیام میذارید..
چشم حتما مطالبتون رو میخونم

*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام عـــــــــلیکم





با مطــــــلـــــب  (بزرگداشت احمد بن موسی کاظم (شاهچراغ))روزم





تشکر و قدردانی تقدیم به شما دوستان  و بزرگواران

و همچنان منتظرنظرات ارزشمندتان هستیم


موفق باشید



یا علی

پاسخ:
سلام روزتون بخیر
من بارها در وبلاگتون مطلب گذاشتم و منتظر تأیید موندم که متاسفانه تأیید نشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">