کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

نا آرامی

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ب.ظ

روزها تکراری میگذرن و من در تعجبم از این همه یکنواختی که دارم تجربه میکنم البته شلوغی روزها و تکاپوی من برای رسیدن به کارهام سر جاشه ولی همه چیز تکراریه و من اصلا حس و حال ندارم.. دلم یه سفر عالی میخواد و حالا که داره جور میشه حسش نیست برم.. چند وقته میخوام برم خرید حسش نیست.. حتی حس آرایشگاه رفتن و رسیدن به خودم رو ندارم.. صد ساله میخوام ناخون هام رو سوهان بکشم هنوز حسش نیومده..با همسری که من دارم و ضد حال های روزانش دیگه جونی برام باقی نمیمونه.. پریشب در حالی که داشتیم خاطراتمون رو مرور میکردیم بازم یه افاضاتی فرمودن که درست رو اعصاب من بود و من به قدری ناراحت شدم که دیگه باهاش صحبت نکردم و حتی حس شام درست کردنم هم از بین رفت و ایشون بدون غذا رفتن سر کار.. منم کارهامو کردم و خوابیدم..بعد اسمس داد من فقط حرف زدم چرا ناراحت شدی؟؟ ؟؟!!!!! منم براش نوشتم به شرافتم توهین میکنی و زیر سوال میبری انتظار داری برای بار هزارم چه کار کنم؟؟؟ همش توهم فانتزی در مورد برخی مسائل میزنه.. دیروز تا غروب خونه مامان بودم..قرار بود برای اداره مهمون بیاد و چون همکارا ماموریت هستن این وظیفه خطیر بر عهده من گذاشته شد.. منم صبح رفتم میوه و آب معدنی خریدم..گذاشتم یخچال و به مهمانسرا هم سر زدم.. همه چیز عالی بود .. بالاخره بعد از سه ساعت تأخیر میهمان ها نزول اجلال نمودن منم با همسری واحد رو تحویل دادیم و رفتیم خونه .. همسری سر راه برا شام فیله سوخاری محبوبم رو خرید و رفتیم پارک خوردیم.. بعد هم رفتیم خونه سریع یه دوش گرفتم و به دخترم رسیدم و خوابیدم.. اما با همسری خیلی سرد رفتار کردم.. قراره سفارشش رو بکنیم جاش تو ادارشون عوض بشه.. اینقدر نظر میده راجبش که کلافمون کرده.. بهش میگم تو راحت برخورد کن کارت نباشه تا ما کارمون رو بکنیم.. همش میگه کی قراره سفارش کنه؟ چه جوری؟ چی میگه؟ من کوچیک نشم؟ غرورم خورد نشه؟ حتما سفارش کننده دارای مقام بلند مرتبه ای باشه؟؟یعنی هم خدا رو میخواد هم خرما رو ... یعنی روانی شدم از دستش.. دوست دارم برم تنها یه جای دور با دخترم که روح و روانم آسایش پیدا کنه.. خسته شدم از این زندگی..خسته شدم از بس باید هر روزم رو با آدمی سر کنم که توان زندگی و روحیه ام رو ازم گرفته و میگیره..


  • زهرا مهربون

نظرات  (۲)

*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام علیکم



[گل]منــــــــــــــــنتظر نظرات ارزشمندتان در پایان مــــــــطلب هستیم [گل]




با مطـــــــــــلـــــب  میلاد کریمه اهل بیت (سلام اللّه علیها)   بــــــه روزم






•*´`*•.•*´`*•.یا فاطــــمه معــــــصومه (سلام اللّه علیها).•*´`*•.•*´`*•.•


•*´`*•.[گل]`*•.•*´`*•.•عیـــــــدتـــــان مـــــبارک •*´`*•.[گل]`*•.••*´`*•.




۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩

ســـــــــــــــلام علــــــــــــیـــــــکــــــــــــم
 
 

اللًّهُـ‗❀__‗ـمَ صَّـ‗❀_ ـلِ عَـ‗_ ❀_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_❀_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__❀ ‗ـَد  
      
 وعَجِّـ‗_❀ _‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_❀ ‗ـم




امام رضا (ع)سلطان عشق، میفرمایند:

أحسِنِ الظَّنَّ بِاللّه‏ِ فَإنَّ مَن حَسُنَ ظَنُّهُ بِاللّه‏ِ کانَ اللّه‏ُ عِندَ ظَنِّهِ؛

به خداوند خوش‏گمان باش ؛ زیرا هر که به خدا خوش‏گمان است ، خدا با همان

گمانى که به خدا دارد ، با اوست. تحف العقول, ص 449.




✍✔با مطلب جدید ازکــــــــــــــــریمه تــــــــا کــــــــــــــــــــریم   بـــــه روزم✔ ✍






میلاد  حضرت معصومه(س)  وروز دختر مبارک باد..!






   ۩ التمـــــــ۩ـــــــــاس دعـــ۩ــــــا  ۩
     




۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩ ۩۩۩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">