کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

کلبه عشق من و همسر آذریم

در اینجا روزانه های زندگی ام را می نویسم...

در اینجا روزانه های زندگیم را می نویسم

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۱۰
    قم

عوضی بازی

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۰ ب.ظ

گفتم که یه مدته همسری با خانوادش قهر هستن و من خون خونم رو میخورد.. لذا دیروز گفت اسمس دلجویی دادم و بابا گفته به من اسمس نده و.. منم گفتم هفت ساله کنار بودم بذار یه دفعه خودم برم ببینم چشونه؟؟؟ خلاصه با هزار بدبختی همسری رو راهی کردم و رفتیم پدرشوهر تنها خونه بود کلی حرف زدیم و اصلا نتیجه ای نداد.. بیشتر به گله گذاری و خاله زنکی داشت تبدیل میشد.. گفت فردا شب که امشب باشه بریم شام خونشون.. از اونجا که پدرشوهر قالبا جو گیر هست گفتم با خانومت هماهنگ کن اگه راضی بود تماس بگیر.. که تا الان خبری نشده و به دیار باقی شتافتن.. فقط خدا میتونه این شرایط رو درست کنه..

از اونجا رفتیم برای دخترم لباس پاییزی گرفتیم که خیلی خوشگل شد.

امروز زنگ زدم به دوستم و درد و دل کردم و اشک فشانی هم نمودم البته در اتاقم رو بستم دیگه طاقتم طاق شده و واقعا داره ازشون حالم به هم میخوره.. اونوقت همکارم مثل جن بوداده پشت در ایستاده بود و مدام در میزد.. خوب آقای محترم وقتی یکی در اتاقش رو قفل کرده و خودش هم توشه حتما کاری یا مشکلی داره.. واقعا نمیتونی این رو درک کنی؟؟؟

خلاصه مطالب نصفه موند کار ایشون که خیلی هم مهم نبود انجام شد..

امروز اصلا حال و حوصله ندارم..

از بیان اتفاقات زندگیم به خانواده ام دست برداشتم و دارم عاقلانه رفتار میکنم..

دیشب که همسری رفت سر کار دیدم یه فلش مشکی به دی وی دی هست روشن کردم نخوند زدم به ال ای دی دیدم ایییییییییی وااااااااااااااااااااای از این فیلم های مستهجنه.. همسری که تماس گرفت تحویلش نگرفتم و گفتم نمیتونم باهاش حرف بزنم و چرا که تمام تصویرش در وجودم خورد شده.. ایشون هم کلی قسم و آیه که ما من نیست.. من اهل این حرفا نیستم.. ولی نمیدونم چرا نمیتونم باور کنم..

فامیل شوهر از اون طرف.. همسری از این طرف.. کینه همسری به خانواده خودم از یه طرف دیگه.. اصلا اعصاب و روان برام نذاشته..

خدااااااااااااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کمممممممممممممممممممممممممممممممک!!!

  • زهرا مهربون

نظرات  (۳)

ســــلام علیکم




حجة الاسلام قرائتی:
گاهی وقتها هم بعضی افراد مثلاً بد حجابی و بی‌حجابی را تمدن می‌دانند و پوشش را املی فکر می‌کنند .

قرآن می‌فرماید که: «وَ لا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجاهِلِیَّةِ الْأُولى‏» (احزاب/33) «تَبَرُّج» از برج است.
ما به چه برج می‌گوییم؟ ساختمان‌هایی که خودش را نشان می‌دهد.

\"تَبَرُّج \" یعنی خانم از خانه بیرون می‌آیی خودت را برج نکن. این کرامت انسان است.

من بارها گفتم. کسی که خودش را آرایش می‌کند در خیابان می‌آورد، یعنی مردم حراج شدم.





با مطلب مانع انحراف جنسی شوید  به روزم






منــــــــــــــــنتظر نظرات ارزشمندتان در پایان مــــــــطلب هستیم





یاثارالله




[گل]
سلام
ببخشید من دقیق متوجه مشکل زندگی تون نشدم
اون سایت رهروان سایت حوزه است
جوان شیعه وبلاگ شخصی منه
تو جوان شیعه مشکلتون مطرح کنید
★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.


*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام علیکم



پیامبر صلى الله علیه و آله:

إِذا وُقِعَ فِى الرَّجُلِ و َأَنتَ فى مَلأٍ، فَکُن لِلرَّجُلِ ناصِرا و َلِلقَومِ زاجِرا وَقَمُ عَنهُم؛

اگر در میان جمعى بودى و از کسى غیبت شد، او را یارى کن و آن جمع را از غیبت کردن بازدار و از میانشان برخیز و برو.

(کنزالعمال، ج3، ص586، ح8028)





با مطلب چرا غـــــــــــــــیـــــــــبــــت از بدترین گناهان است؟  به روزم






منــــــــــــــــنتظر نظرات ارزشمندتان در پایان مــــــــطلب هستیم





یاثــــــــــارالله




★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.
پاسخ:
سلام روزتون بخیر مطالب وبلاگتون عالیه .. حدیث های روزانه تون خیلی موثر و عالی تره
من مشکلم را در قسمت کارشناس پاسخگو ثبت کردم
چون قسمت نظرات محدودیت حروف داشت
موفق باشید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">